Menu

  1. Organizacja
    1. Organizacja
    2. Płatności
    3. Rekrutacja
    4. Rodzice i wychowankowie przedszkola
  2. Organy przedszkola
    1. Organy przedszkola
    2. Dyrektor
    3. Rada pedagogiczna
    4. Rada rodziców
    5. Współpraca organów przedszkola
  3. Pracownicy
    1. Pracownicy przedszkola
    2. Nauczyciele
    3. Logopeda
    4. Specjaliści
    5. Pracownicy administracji i pracownicy obsługi
  4. Zamówienia publiczne i przetargi
  5. Status prawny
    1. Ustawa o systemie oświaty
    2. Statut przedszkola
  6. Informacje o przedszkolu
    1. Mapa dojazdu
    2. Przedmiot działalności i kompetencje
    3. Tryb działania
    4. Dane teleadresowe
    5. Kontakt
  7. Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw, skarg i wniosków
    1. Listownie
    2. Telefonicznie
    3. Mailowo
    4. Osobiście
  8. Rejestry, ewidencje, archiwa
    1. Księga ewidencji dzieci
    2. Dziennik korespondencji
    3. Rejestr skarg i wniosków
  9. Majątek przedszkola
    1. Księgozbiór
    2. Wyposażenie
    3. Maszyny, urządzenia i przyrządy
    4. Księgowość
  10. Finanse przedszkola
  11. SERWIS
    1. Redakcja
    2. Wyszukiwarka
    3. Instrukcja obsługi serwisu
    4. Rejestr zmian
    5. Polityka plików cookie
  12. Deklaracja dostępności

Do zadań logopedy  w szczególności należy:

  • diagnoza wad mowy dzieci z przedszkola zgłoszonych przez nauczycieli lub rodziców;

  • prowadzenie pracy indywidualnej z dzieckiem w celu korekty stwierdzonych wad mowy,

  • współpraca z  rodzicami i nauczycielami w celu kontynuacji ćwiczeń;

  • kierowanie dzieci na badania specjalistyczne uzupełniające diagnozę;

  • prowadzenie instruktażu logopedycznego dla nauczycieli wspomagającego harmonijny rozwój mowy we wszystkich grupach wiekowych;

  • prowadzenie dokumentacji zgodnie z przepisami. 

Specjaliści prowadzą dzienniki zajęć specjalistycznych. Do dziennika zajęć specjalistycznych  wpisuje się w porządku alfabetycznym nazwiska i imiona wychowanków, indywidualny program pracy z dzieckiem, a w przypadku zajęć grupowych tygodniowy plan zajęć, tematy przeprowadzonych zajęć, obecność wychowanków na zajęciach. Indywidualną ocenę postępów dziecka, wnioski do dalszej pracy i zadania do współpracy z rodzicami nauczyciel dokumentuje w zeszycie.

Pokaż informacje o artykule
Loading ....
Przedszkole nr 134 w Warszawie
Biuletyn Informacji Publicznej
przedszkola nr 134 w Warszawie
został stworzony w celu powszechnego
udostępniania informacji publicznej w postaci
elektronicznej
Leszno 24/26 A
01-192 Warszawa
tel/fax: (22) 632-10-16
e-mail: p134@edu.um.warszawa.pl

Do zadań logopedy  w szczególności należy:

  • diagnoza wad mowy dzieci z przedszkola zgłoszonych przez nauczycieli lub rodziców;

  • prowadzenie pracy indywidualnej z dzieckiem w celu korekty stwierdzonych wad mowy,

  • współpraca z  rodzicami i nauczycielami w celu kontynuacji ćwiczeń;

  • kierowanie dzieci na badania specjalistyczne uzupełniające diagnozę;

  • prowadzenie instruktażu logopedycznego dla nauczycieli wspomagającego harmonijny rozwój mowy we wszystkich grupach wiekowych;

  • prowadzenie dokumentacji zgodnie z przepisami. 

Specjaliści prowadzą dzienniki zajęć specjalistycznych. Do dziennika zajęć specjalistycznych  wpisuje się w porządku alfabetycznym nazwiska i imiona wychowanków, indywidualny program pracy z dzieckiem, a w przypadku zajęć grupowych tygodniowy plan zajęć, tematy przeprowadzonych zajęć, obecność wychowanków na zajęciach. Indywidualną ocenę postępów dziecka, wnioski do dalszej pracy i zadania do współpracy z rodzicami nauczyciel dokumentuje w zeszycie.

Pokaż informacje o artykule
Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się o celach i zasadach ich wykorzystywania.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z ustawieniami swojej przeglądarki.wiem, zamknij